Zadání reklamace

Reklamování zboží

Mrzí nás, pokud máte nějaký problém s produktem zakoupeným u nás. Naši nabídku pečlivě sestavujeme, přesto se někdy vyskytnou nedostatky.

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se na zboží objeví vada. Za vadu se nepovažuje změna zboží v důsledku jeho běžného opotřebení, nesprávného používání či jakéhokoliv vlastního poškození.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů a začíná běžet od doby přijetí reklamovaného zboží. Zboží k výměně lze doručit osobně, zasláním na naši adresu nebo na výdejní místo Zásilkovny.

Naše adresa:
Netnakup s.r.o.
Tyršova 271
43801 Žatec

Výdejní místo Zásilkovny:
Tyršova 1148
438 01 Žatec
(z jiného výdejního místa nemůže být vyzvednuto)

Reklamace online

Reklamaci můžete snadno zadat pomocí následujícího formuláře. Popište zde prosím, které zboží si přejete reklamovat a jakou má závadu. Budeme vás poté kontaktovat.


Reklamace poštou

Reklamované zboží je možné zaslat na naši adresu skladu. Prosíme o zaslání kompletního balení a v čistém stavu. Nejlépe např. s kopií daňového dokladu, kde popíšete závadu.

Reklamace v našem skladu

Reklamaci podáte přímo v našem skladu v Žatci. Vezměte si s sebou reklamované zboží a nejlépe daňový doklad.